Monday, February 12, 2007

Geverfd!

Weer geverfd, ik heb wol geverfd en kinderkleding en een shirt voor mijn vader.
Geverfde wol, Geverfd met zuurpigmenten(te danken aan een ruil met lizet) in paars roze en zilvergrijs
Geverfde kinderkleding
Shirt voor mijn vader


Verder heb ik eindelijk de sjaal van mijn man af, wel een week na zijn verjaardag want het was toch meer werk dan ik dacht!




Verder wil ik nog een leuke link vernoemen, http://www.sokssawat.tk/ is sinds vandaag open!


Groetjes Serajah

3 comments:

Alice said...

Hee, de sjaal is af! Mijn complimenten, sjaals breien is niet mijn favoriete werk. Vandaar dat ik één liet vilten :)
De verfsels zien er weer heel goed uit, mooie rompertjes vooral!

Myrthestiek said...

Mooie verfsels allemaal weer. Heerlijke kleuren. Ook de wol vind ik een hele mooie combinatie.

Irma said...

mooie verfsels!