Monday, March 5, 2007

Wol

Hallo,

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op wolliesje, en idereen die ze link heeft vermeld op zijn weblog of site ook bedankt!

Zaterdag heb ik BFL geverfd en ik vind het zelf erg mooi geworden ik had al eerder wol geverfd maar het werdt nooit zo helder van kleur als nu, het soort wol maakt dus wel uit blijkbaar!
Ik heb het een aantal dagen laten liggen zo lekker in het zicht ik vind het zo mooi om naar te kijken geverfde wol, daar kan ik echt van genieten

Ik zit te denken om er een jurkje (eigen patroon) of een tasje (buideltje met dicht trek koordje) van te maken of heeft er iemand anders nog een leuk idee?

Groetjes Serajah

6 comments:

Myrthestiek said...

Heerlijk zonnige kleuren. Kunnen we wel gebruiken met het druilerige weer van deze dag :(.
Wat ik zelf altijd leuk vind is een tuniekjurk(je), dat kunnen ze zo lekker lang door dragen.

Alice said...

Mooie warme kleuren die me heel geschikt lijken voor inderdaad een tuniekje ;-).

serajah said...

Een tuniekje had me inderdaad erg leuk geleken:) helaas te weinig wol, dus het wordt nu een tasje, maar is ook mooi, volgende keer maar even meer verven als ik een tuniekje wil maken!

Myrthestiek said...

Wel foto als het af is hè :)

serajah said...

Ik zet zeker een foto op me blog:)

Olga said...

Mooie zonsondergang aan zee kleuren!
En inderdaad lijken ze heel helder, dat was mij ook niet gelukt de laatste keer.