Wednesday, April 4, 2007

Personality Type

Deze test zag ik bij Alice jean blogspot, ik heb hem toen ook gedaan en dit is mijn uitslag, hebben jullie de test ook gedaan?

You Are An INFJ
The Protector
You live your life with integrity, originality, vision, and creativity.Independent and stubborn, you rarely stray from your vision - no matter what it is.You are an excellent listener, with almost infinite patience.You have complex, deep feelings, and you take great care to express them.
You would make a great photographer, alternative medicine guru, or teacher.

4 comments:

Alice said...

Mooie uitslag en van wat ik zo zie lijken een paar dingen inderdaad op jou van toepassing, zoals creativiteit en originaliteit. Wat vind je zelf van de uitslag? En de genoemde beroepen, tot welk voel je je het meest aangetrokken?

Myrthestiek said...

Hé dat is een hele bekende uitslag :p.
Herken je jezelf erin?

serajah said...

@ lizet ik voel me het meest aangetrokken tot eigelijk alle drie! photographer, en alternative medicine vind ik altijd erg intressant en teacher dan wel creatief natuurlijk;) zoals de workshops die ik nu geef.

@ myrthestiek, jij had dezelfde uitslag toch?
een deel herken ik wel maar wel in grote lijnen en jij bij jezelf?

Groetjes Serajah

Myrthestiek said...

Ik herken wel het meeste in mijzelf, al hoop ik wel het koppige een beetje onder controle te kunnen houden ;)
Alleen qua beroep moet ik nooit leraar worden, dit is echt niet voor mij weggelegd al zeggen anderen weer van wel. Zelf voel ik me er niet echt goed bij.