Monday, October 29, 2007

Babykamer

Inmiddels 36 weken zwanger, dus druk bezig met de laatste dingen voor de babykamer enzo.
Hier fotos van de commode die mijn broetjes voor ons gespoten heeft

Prachtig he! Ik ben er helemaal verliefd op!
(meer werk van tom kan je zien via http://www.tomsart.nl/)
En dan nog het supermooie sterrenlint wat we bij maud hebben laten maken voor boven de commode.(meer werk van Maud kan je zien bij http://www.hetwebatelier.nl/ atelier van Maud)

Verder wordt de wieg nog opnieuw bekleed door mijn moeder, ook erg mooi, en de wieg zelf is van Lisa geweest en heeft me vader weer gemaakt, daar komen trouwens nog fotos van als ie in het kamertje staat.
Al met al zijn we lekker druk aan het voorbereiden.
Zelf heb ik nog een wolbroekje gebreid van paarse merinowol, met het patroon van lizet.
En verder nog deze slofjes geverfd en versierd met gehaakte bloementjes, van wol die ook zelf geverfd is.

Nou dat is het even voor nu.

Meer foto´s kan je zien op http://www.flickr.com/photos/13950815@N06/?saved=1

Groetjes Serajah

5 comments:

Myrthestiek said...

Meid wat schitterend. Geen wonder dat je er helemaal verliefd op bent, zou ik ook zijn ;-).

Succes met de laatste loodjes.

Alice said...

Wat ontzettend mooi! Die commode is echt prachtig zo. Ik vind die slofjes trouwens ontzettend lief!

Olga said...

dat kastje is echt heeeel mooi! En het babydekentje is ook heel mooi, leuke kleurtjes!
En trouwens die dread sjaal ook!

Jikkes said...

Hoi hoi,

Is er misschien al een klein prinsje of prinsesje geboren?

Unknown said...

hoi hoi.. de website www.wolliesje.nl doet het niet meer.. Kan dat kloppen??
groetjes,
Merel